Allt i all-inlagg!

Lagade svensk mat till dem igar, det blev mos och kottbullar och graddsas! De har ingen lingonsylt eller lingon what so ever har! Men det gick hem, de at det iallafall! Far se vad jag ska bjuda pa nasta gang..
Jag tankte ga pa bio nagon dag har ocksa, men det ar sa dyrt! Synd de inte har nan bioklubb man kan ga med i... hehehe.

De borjar snacka pa att det kommer en Cyclone hit over jul. Mamman va och handlade massor med mat, blojor och bebimat sa vi skulle klara oss. da blev jag lite fundersam pa vad det innebar.
Sa googlade jag pa det och sa ar det synonym for hurricane?! wtf tankte jag, vi kommer do. Vi far val se, lite spannande ocksa om det skulle handa! Om alla vi och huset skulle klara det da saklart.

Idag korde jag ett riktigt hart traningspass pa deras spring-maskin. Lopband? Fick satta ac:n pa jattekallt i rummet sa jag inte skulle do.. Sen hoppade jag direkt i poolen och svalkade, skooont var det!
Kopte mig en luftmadrass till poolen igar nar jag julshoppade. Maste ha natt att flyta runt pa i poolen for man kan inte ligga utanfor pa marken for marken ar stekhet. Och i graset finns det fullt med sma sma odlor. Sa en Air Mat va det basta mojliga och det va SJUKT NICE att ligga pa den och flyta runt, good thing to buy!

Imorgon kommer linnea till Darwin pa en snabbvisit i nagra dagar, far se om vi kan traffas. Hon ar tydligen magsjuk sa det vill jag inte bli smittad av! Men vi har ju inte setts pa ett par manader och vi ar ju faktiskt i samma stad!

Ps. Det har med att kora pa vanster sida va PIECE OF CAKE. (Har bara kort tva ganger dock men ingen skada skedd... an. )

Kom hit och halsa pa vetja, det ar hett men UNDERBART!
PUSS OCH KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0