Fredagkvall i det norra territoriumet

Hej dar!
Har jobbat de senaste tva dagarna, men nu har jag tagit helg! ar ledig fram till pa tisdag.
Just nu ar det fredagkvall och klockan ar 22.. Har skypeat de senaste timmarna med lite olika underbara manniskor och druckit lite vin. Nu ar jag trott som en gris sa tankte sova, min dygnsrytm ar inte perfekt an, vaknar valdigt tidigt och blir trott och somnar tidigt.

Idag har jag hangt vid poolen innan jag skulle jobba. forsokte sola lite men brande mig bara... solen ar for stark! eller sa ar min hud for svag... men hade iallafall spf 30 men ar kraft-rod anda. hejja mig.
sen gick jag pa en walk med Jake, till lekpark och till affaren. och imorgon vill familjen ha mina svanska kottbullar.. vad ska jag servera till det ?! typisk svenskt. Och nar jag tanker efter, vad ar svensk mat? vi snor ju bara av alla andra lander... Ska ju introducera dem till den svenska matkulturen, men vet inte alls vad jag ska laga. Give me some tips!

Kopte ett par flipflops med australienska flaggan pa idag, borjar kanna mig som hemma har!
Puss a kram! vissa av er saknar jag en del nu! en stor del.

Kommentarer
Postat av: Mami

Potatismos, brunsås och lingonsylt!! =D

Svenskare kan det knappast bli ;)

Kram!!

2011-12-17 @ 12:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0