GOD JUL allihopa!

Idag ar det Julafton for oss har, igar var det "svensk-julafton".
Jag och Linnea firade lite jul igar. Var pa affaren och letade och letade efter pepparkakor och julgodis men icke.. vi fick kopa lite choklad och notter, fanns inget svenskt alls.
Och eftersom vi da oppnar vara julklappar den 24 sa tankte familjen att vi skulle gora det. Sa vi hade julklappsutdelning igar och bygga-ihop-jakes-presenter-verkstad. Satan va mycket leksaker han far!

Sen gick jag och Linnea en promenad pa min gata, for de finns massor med hus som pyntar utsidan av huset/tradgarden GALET mycket! Sa det var tomtar och ljus och allt mojligt! Jag tog massa kort ofc.
Sen la vi oss och at godis och kollade pa kalle anka pa dvd. lite juligt iallafall!

Senare idag ska vi ata massor med mat. Ska bli kul att fa prova pa det engelska/australienska julbordet faktiskt!
Efter det ska jag nog traffa nagra som jag traffade i fredags nar vi var ute. Det var btw sjukt roligt.
Skont att man kan ha en crazy night out for man kanner ingen alls har sa man behover inte bry sig sa mycket, bara ha kuul och dansa pa pelare osv!

HA EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT AR ALLESAMMANS.
Kramar fran heta australien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0