Jag lever i en bastu right now..

Hej hej allihopa!
Jag skrev ett langt och bra inlagg inatt pa mobilen och skulle publicera det men da funkade inte mitt internet i mobilen... inte nu heller.
Det ar valdigt daligt internet har generellt tror jag, de ar inte sa utvecklade i darwin haha!
Imorse sa vaknade jag med ont i halsen... kul att bli sjuk tankte jag, men tog en kopp te (som de dricker har heeela tiden, de ar engelskman....) sa kandes det battre sen.
Invigde poolen ocksa! Det var riktigt nice, dock sag jag mitt forsta vilda djur!! i ett trad precis vid poolen satt det en odla. Sa jag tog tag i kameran och skyndade mig fram till den, men den klattrade snabbt upp i tradet...
Sen akte jag och Emelie till Darwin City, som inte ar mycket att se egentligen. Jag kollade i lite affarer medans hon klippte sig sen akte vi till stranden och badade. Vi badade i vattnet men det var insparrat med nat sa vi dog inte av krockodiler eller livsfarliga maneter. Skont anda. Dock var vattnet inte sa avsvalkande cuz its ljummet. eller valdigt varmt faktiskt. Allting ar som en bastu och det ar bara att vanja sig vid att alltid vara kletig och svettig. Tur bara att alla andra ar det ocksa sa det inte bara ar jag!

Jag ska ta och lagga over lite bilder pa ett usb och fixa upp, men jag ar sa lat. Kanske imorgon om jag inte jobbar hela dagen..

Ska ocksa papeka att Australiensk tv suger. det ar breaks all the time..
Nu borjar det bli morkt har, sa ska prova pa en kvallsprommenad!
Puss a kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0