Oh forgot to tell you...

Jag har invigt biografen! (såg Tower Heist)
Och krokodilparken som ligger typ 5 min drive från mig.
Har hängt runt med några holländare i några dagar så vi har hittat på en del.
Eftersom mina två trogna svenskar Emelie och Linnea tillfälligt lämnat Darwin och dissat mig här! Haha.

Iallafall, croc parken va kul, såg massa olika djur! Och självklart krokodiler..
Höll i en bebi krockis där också :)
Bilderna ligger på Facebook så jag är lat och orkar inte lägga på bloggen!

Mår sjukt dåligt nu så jag hoppas galet på att jag inte fått magsjuka eller något..

Puss och kram mina svenska vänner!


Kommentarer
Postat av: Robin

Är inte krokodilen ett olika slags djur? :)

2011-12-28 @ 14:44:05
Postat av: Hanna

Du lever farligt i aussie! Har sett bilderna! Vill också! :D

2011-12-28 @ 23:14:26
URL: http://oredssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0