Update fran en svettig tjej i ett VARMT land

Har sitter jag i ett helt frammande land. Jag har tagit mig hit helt sjalv och jag har inga saker. Imorgon borjar jag att jobba lite smatt och hoppas att jag kan vanda ratt dygnet sa jag kan sova pa natterna och va vaken pa dagarna, och inte tvartom.

Ar genomsvettig hela tiden pga varmen och kanner mig allmant acklig. Har inga egna klader och inget smink.
Kanske later lite bitter men det ar jag inte, jag ar valdigt glad att jag antligen har hamnat har.
Ser fram emot att lara kanna mig sjalv, nytt folk, nytt land, och ge mina narmsta dar hemma en paus fran mig.
Jag har som mal att nar jag kommer hem sa kommer jag att vara en ny, forbattrad, smalare, brunare och helt enkelt battre Louise! sounds good huh?
Det jag saknar med Sverige redan ar: Manniskorna jag alskar, det rena vattnet och min underbara sang.
Men vart att vara utan for att leva Aussielife nagra manader!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Mami

Saknar dej!!! <3

Hoppas väskan kommer till rätta snart!!

Älskar dej <3

2011-12-12 @ 09:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0