Jobba för sista gången

Hej! Imorgon åker jag iväg och jobbar i två veckor igen, och detta blir min sista! För efter det går mitt visum ut och då åker vi till Lombok och Gilli Islands i tio dagar! Sen får jag ett turistvisum till Australien vilket innebär att jag inte får jobba alls.. Skönt va!

Efter det är det jul! Vi har precis bokat (en annan) julresa, för att göra något annorlunda bara vi två våran första jul tillsammans. Vi åker ut till en ö utanför Perth och ska campa! Så årets juldagar blir fulla av sol, bad och sköna stränder! Ska till Ikea innan det så jag kan ta med mig julmust och pepparkakor. Något svenskt juligt måste vi ju ha! Jag har ju haft en engelsk jul innan men Robbie har aldrig upplevt en svensk.

Annars då? Träningen går superbra! Ska bli skönt att få använda gymmet på jobbet igen, istället för provisoriska vikter hemma!

Just det, helgen var helt super! Hade riktigt roligt och smakade goda viner, drinkar, ostar och choklad! Vi besökte stränderna på dagarna och hade mysiga grillkvällar! Var kul att äntligen få göra något tillsammans med de vi bor hos då vi har bott här i flera flera månader och nästan aldrig ses. Men det blir tyvärr så när vi alla jobbar i ingenstans på olika ställen och inte har ledigt samtidigt.


Ser fram emot att komma tillbaka till jobbet! Har ju varit borta i en månad! Ska bli kul att träffa mina vänner igen men sorgligt att det är sista gånger jag jobbar i gruvan. Vilket jäkla jobb! Konstigt nog så älskar jag det haha.

Ska sova nu så jag kan packa färdigt och åka till flygplatsen i tid imorgon.

Saknar er alla! Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0