Att vara på vift.

Hejsan alla mina många läsare! (hej mamma..)
 
En liten uppdatering!

Vi åkte från Perth i början på januari och det tog oss 6 veckor att köra till Brisbane! Vi stannade en massor på vägen, och det var en helt otrolig resa! 
 
Jag har en massor (tusentals) bilder från denna resa som jag håller på att bearbeta innan de åker upp på Facebook, och eftersom de är så många så lägger jag upp delar i taget. Så håll utkik! Första delen kommer upp inom de närmsta dagarna!
 
Jag skulle gärna vilja blogga oftare för att hålla er alla (mamma) uppdaterade på vad vi gör men det blir så lätt att glömma bort! Jag lägger upp allt viktigt på facebook ändå, men här kan jag skriva lite mer detaljerat. 

Så skärpning Louise. Jag ska bli bättre.
 
 
För tillfället är jag iallafall själv i Brisbane då Robbie flög härifrån till Perth igen och sen flyg till gruvan. Vi behövde fylla på kontot så det fick bli att han är iväg två veckor och jobbar. Vad gör jag under tiden? Ingenting.
 
Har aldrig varit i Brisbane förut och känner ingen här men jag bor på ett hostel / backpackers så det är folk runtomkring mig hela tiden. Har fått en del vänner men de har redan rest vidare. 
Håller mig sysselsatt med gymmet varje dag (förutom denna helg då jag vart sjuk i halsen, hoppas det inte är halsfluss igen och att det är borta imorgon *drömmen*) och att utforska staden! 
 
 
Uppdaterar snart igen med lite bilder från resan!! 
Ps. På fredag åker vi till Nya Zealand i tre dagar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0