Sakta skapar vi ett hem

Hej! 
Imorgon ska jag jobba lite där Robbie jobbar för att få in lite stålar och för att jag är så uttråkad. 
De kommer ej betala mig då jag inte är tillåten att jobba utan de betalar mig senare när vårat visum har gått igenom. Ska bli så skönt att jobba igen. Ska också bli kul att jobba med Robbie igen! 
 
Igår så köpte vi oss en billig soffa från motsvarande blocket och sen blev det en tv också. Vi hade lyckats spara mer än vi trodde den veckan så vi tyckte att vi förtjänade det. Och det var en billig affär så det var bara att passa på. Robbie gör lite extra timmar denna veckan också så happy days! Jag vet att vi borde lägga pengar på viktigare saker men en soffa är helt underbart att ha! Och en stor 5o tum Samsung på det! Känns som vi har ett hem nu :)
 
Annars händer inte så mycket, håller fortfarande på med visum grejer och på fredag får jag resultatet från mitt engelskatest jag gjorde 10 dagar sedan. Ska bli spännande att se hur jag klarade mig.. haha. 
 
Anyway, ska chilla sönder soffan och strö-kolla tv nu BARA FÖR ATT JAG KAN! :D 
 
Den ser så liten och pyttig ut och står på en box. haha. Man tager vad man haver väl. Så sjukt tomt här hemma men sakta fyller vi stället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0